ANUNTURI – SCOALA CORBI ARGES

Invatamant primar

ÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR

ÎN ANUL ȘCOLAR 2014-2015

CLASA PREGĂTITOARE ȘI CLASA I

 

 

1.      Funcționarea claselor învățământului primar în unitățile școlare din comuna noastră:

 

·         ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,NAUM RÂMNICEANU” CORBI, str. Voicu Corvin, nr. 240:

–  clasa pregătitoare – înv. Sturzeanu Dumitru (imagine);

– clasa I + a II-a – prof. înv. primar  Moisescu Daniela-Codruța

(în regim simultan);

– clasa a III-a – prof. înv. primar Groșanu Mădălina-Mihaela;

– clasa a IV-a – prof. înv. primar Crăciun Petruța-Tatiana.

–         ȘCOALA GIMNAZIALĂ STĂNEȘTI (Structură), str. Radu cel Mare, nr. 92:

–          clasa pregătitoare + I + a II-a – prof. înv. primar Voica Vasile-Cristian (în regim simultan);

–          clasa a III-a + a IV-a – prof. înv. primar Prodea Elena-Sorina (în regim simultan).

·         ȘCOALA PRIMARĂ CORBȘORI (Structură), str. Negru Vodă, nr. 91:

–          clasa pregătitoare + I + a II-a – prof. înv. primar Zarescu Roxana-Elena

(în regim simultan);

–          clasa a III-a + a IV-a – prof. înv. primar Stoica Gheorghe-Alin

(în regim simultan).

Înscrierile în clasa pregătitoare și clasa I au loc în perioada 24 februarie – 14 martie 2014, la secretariatul Școlii Gimnaziale ,,Naum Râmniceanu” Corbi.

 

2.      Documente necesare efectuării înscrierii;

–          copie act identitate părinți sau tutore legal (BI/CI);

–          copia certificatului de naștere copil

Observație! În situația în care copilul are mai mulți frați, se depune copia certificatului de naștere/CI pentru fiecare dintre aceștia.

–          Adeverință pentru copil de la medicul de familie.

–     Documente care atestă dezvoltarea  psihosomatică corespunzătoare pentru parcurgerea clasei pregătitoare și clasei I (acolo unde este cazul).

3.     Ziua porților deschise – 27.02.2014.

4.     Informații gratuite ISJ Argeș: Telverde 0800016248.

 

5.          COMISIILE PENTRU EVALUAREA PSIHOSOMATICĂ A COPIILOR

ÎN VEDEREA ÎNSCRIERII ÎN CLASA PREGĂTITOARE ŞI ÎN CLASA I ÎN ANUL ŞCOLAR 2014 – 2015

 

 

 

Nr. crt.

 

 

Numele şi prenumele

 

 

Adresa de e-mail

 

 

Număr de telefon

(Programare)

 

Unitatea de învâţământ de unde provine profesorul

 

 

 

Observaţii

 

COMISIA Nr. 1 Zona PITEŞTI 1 – preşedinte Ciulică Viorela – Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică  din Şcoala Gimnazială „Nicolae Simonide” Piteşti

Program de lucru:  Luni, Miercuri , Vineri – 08:00 – 12:00

Marţi şi Joi – 12:00 – 16:00

 

 

Gheorghe Mariana

 

mariana_ghe.2006@yahoo.com

 

0733 673 494

 

Şcoala Gimnazială „Ion Minulescu”

Piteşti

 
   

Anghel Amalia Raluca

 

psicho_amalia@yahoo.com

 

0720 062 949

 

Şcoala Gimnazială

„Nicolae Iorga”

Piteşti

 
   

Ciulică Viorela

 

viorelacoanda@yahoo.com

 

0745 546 282

 

 

Şcoala Gimnazială

„Nicolae Simonide” Piteşti

 
 

COMISIA Nr. 2 Zona PITEŞTI 2 – preşedinte Dovlecel Andreea – S.E.O.Ş.P Cart. Trivale, Al. Dr. Victor Mărtoiu nr. 10 (lângă Grădiniţa Specială Piteşti)

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

 

 

Dovlecel Andreea

 

andreiutza29@zahoo.com

 

0722 234 486

Grup Şcolar ASTRA

Piteşti

 
  Ciobanu Dana dana_psiholog@yahoo.com 0729 402 985 CJAP Argeş  
  Colcea Mihaela Elena mihaela.colcea@yahoo.com 0740 797 811 CJAP Argeş  
  Iacob Iulia Iulia.iacob09@yahoo.com 0753 844 456 SEOŞP Argeş  
 

COMISIA Nr. 3 Zona PITEŞTI 3 – preşedinte Paicu Florica – Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică  din Şcoala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” Piteşti  (structură fosta Şcoala Gimnazială nr. 8), B-dul Republicii, nr. 226

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

3 Paicu Florica floricapaicu@gmail.com 0721266921 Şcoala Gimnazială“Tudor Vladimirescu”

Piteşti

 
  Mălurică Raluca raluca_cismarus@yahoo.com 0728996141 Şcoala Gimnazială“Tudor Arghezi” Piteşti  
 

COMISIA Zona Nr. 4 CÂMPULUNG – preşedinte Pavel Nadia – Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică din Şcoala Gimnazială „Theodor Aman” (fosta şcoală Nr. 7)

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

 

 

Pavel Nadia

 

nadiapavel252@yahoo.com

 

0726 904 433

Grup Şcolar Tehnic Câmpulung  
   

Frigură Magdalena

 

magdafrigura@yahoo.com

 

0729 972 692

Liceul Tehnologic AUTO Câmpulung  
   

Lăcătuşu Alina

 

alinalcts@yahoo.com

 

0726 112 277

Colegiul Naţional Dinicu Golescu  
 

COMISIA Nr. 5 Zona COSTEŞTI – preşedinte Toma Cristina- Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică din Liceul Teoretic Costeşti

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

 

 

Toma Cristina

 

cristina_toma75@yahoo.com

 

0744 974 213

 

Şcoala Gimnazială Costeşti

 
  Ungureanu Niculina nicki.oprescu@yahoo.com 0744 833 558 Liceul Teoretic Costeşti  
   

Gheorghiu Cristina

 

cristina_psihologie@yahoo.com

 

0725 929 133

Grup Şcolar Agricol Costeşti  
 COMISIA Nr. 6 Zona TOPOLOVENI – preşedinte Iordănescu Valeria – Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică din Grădiniţa cu Program Normal Topoloveni

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

 

 

Iordănescu Valeria

 

viordanescu@yahoo.com

 

0729 250 582

Liceul „I. Mihalache”

Topoloveni

 
   

Mitroi Luminiţa

 

luminita_marinela76@yahoo.com

 

0730 509 564

Şcoala Gimnazială Miceşti  
  Cristu Ioana cristu.octavya@yahoo.com 0743 661 010 Şcoala Nr. 1 Topoloveni Începând cu 03.03.2014
 COMISIA Nr. 7 Zona ŞTEFĂNEŞTI  – preşedinte  Badea Ana Maria – Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică din Şcoala Gimnazială „Vintilă Brătianu” Stefaneşti

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

 

Badea Ana Maria

 

ambra_cd@yahoo.com

0752 174 408 Grup Şcolar Mărăcineni  
   

Cazacu Cezara

 

basada22@yahoo.com

 

0722 383 139

Şcoala Gimnazială

„Vintilă Brătianu”

Ştefaneşti

 
   

Bâţă Andreea Iuliana

 

andutza_1985@yahoo.com

 

0724 728 159

Şcoala Gimnazială Vrăneşti – Călineşti  
 COMISIA Nr. 8 Zona CURTEA DE ARGEŞ – preşedinte Gheorghe Nancy Laura – Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică din Grup Şcolar „C. Dobrescu” Curtea de Argeş

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

 

 

Gheorghe Nancy Laura

 

laura_arges@yahoo.fr

 

0722 670 545

Colegiul Naţional

„Vlaicu Vodă”

 
   

Ciucă Emilia Rodica

 

g_rodyk@yahoo.com

 

0746152578

Grup Şcolar „C. Dobrescu”

Curtea de Argeş + Şcoala Nr. 1

 
  Şerban Carmen serbancarmen62@yahoo.com 0745 156 989 Grup Şcolar Auto  
 

 

COMISIA Nr.9 Zona MIOVENI – preşedinte Crăcănel Liliana – Cabinetul de Asistenţă Psihopedagogică din cadrul Grădiniţei cu Program Normal Mioveni

Program de lucru: Luni – Vineri  – 08:00 – 12:00

 

 

Crăcănel Liliana

 

lilianacracanel@yahoo.com

 

0722 439 100

Grădiniţei cu Program Normal Mioveni  
   

Ilie Maria Tamara

 

tamara.ilie@yahoo.com

 

0720.172.302

Şcoala Gimnazială „L. Rebreanu” Mioveni  
  Dinescu Mihaela Georgeta  

mihaela_dinescu19@yahoo.com

 

0726 340 997

Grup Şcolar Construcţii de Maşini Colibaşi  
                     

·         Persoanele care nu pot efectua evaluarea psihosomatică în programul afişat, pot face programare la altă oră, in limita locurilor, la preşedinţii de comisii (inclusiv sâmbăta).

 

6.     Program de lucru al comisiei de înscriere:

LUNI-VINERI orele 8,00-20,00

SÂMBĂTĂ orele 8,00-13,00

Perioada 24.02-14.03.2014.

7.            Metodologia și calendarul se găsesc pe ISJ Argeș secțiunea înscrierea la învațământ primar și sunt afișate la fiecare școală de pe raza comunei.

 

 

 

ANUNT

Scoala cu cls.I-VIII Corbi P.J scoate la concurs:
– postul de secretar debutant S , 1 norma in data de 20 DECEMBRIE.
Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
– sa fie cetatean roman;
– sa aiba varsta minima reglementata de prevederile legale;
– sa aiba capacitate deplina de exercitiu, o stare de sanatate corespunzatoare postului pe care candideaza, atestata pe baza adeverintei eliberata de medicul de familie;
– sa indeplineasca conditiile de studii ;
– sa nu fi suferit vreo condamnare definitiva pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie ,care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Candidatul trebuie sa intocmeasca dosarul cu urmatoarele documente:
1. cerere de insciere ( tip ) dupa modelul afisat;
2. copie xerox dupa BI/CI;
3. copie xerox dupa actele de studii-legalizate ;
4. cazierul;
5. curriculum vitae;
6. recomandare de la ultimul loc de munca;
7. adeverinta medicala din care sa rezulte ca solicitantul este apt pentru a munci pe post;
Mentiune: actele prevazute la punct. 2 ,3 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor.
Documentele solicitate se indosariaza in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi depus si inregistrat la secretariatul unitatii pana la data de 25 NOIEMBRIE 2011.
Concursul se va desfasura la data de 20. 12.2011 , ora 9 la sediul Scolii cu cls. I-VIII Corbi P.J, com. Corbi, jud.Arges.

ANUNT

Scoala Corbi P.J scoate la concurs:
– postul de contabil sef 0,5norma in data de 21 DECEMBRIE.
Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
– sa fie cetatean roman;
– sa aiba varsta minima reglementata de prevederile legale (minim 3 ani vechime);
– sa aiba capacitate deplina de exercitiu, o stare de sanatate corespunzatoare postului pe care candideaza, atestata pe baza adeverintei eliberata de medicul de familie;
– sa indeplineasca conditiile de studii (studii superioare);
– sa nu fi suferit vreo condamnare definitiva pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie ,care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Candidatul trebuie sa intocmeasca dosarul cu urmatoarele documente:
8. cerere de insciere ( tip ) dupa modelul afisat;
9. copie xerox dupa BI/CI;
10. copie xerox dupa actele de studii-legalizate ;
11. cazierul;
12. curriculum vitae;
13. recomandare de la ultimul loc de munca;
14. adeverinta medicala din care sa rezulte ca solicitantul este apt pentru a munci pe post;
Mentiune: actele prevazute la punct. 2 ,3 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor.
Documentele solicitate se indosariaza in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi depus si inregistrat la secretariatul unitatii pana la data de 25 NOIEMBRIE 2011.
Concursul se va desfasura la data de 21.12.2011 , ora 9 la sediul Scolii cu cls. I-VIII Corbi P.J, com. Corbi, jud.Arges.

ANUNT

Scoala Corbi P.J scoate la concurs:
postul de educatoare ( G.P.N. Paraiesti ) in data de 21 DECEMBRIE. Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
– sa fie cetatean roman;
– sa aiba varsta minima reglementata de prevederile legale;
– sa aiba capacitate deplina de exercitiu, o stare de sanatate corespunzatoare postului pe care candideaza, atestata pe baza adeverintei eliberata de medicul de familie;
– sa indeplineasca conditiile de studii ;
– sa nu fi suferit vreo condamnare definitiva pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie ,care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Candidatul trebuie sa intocmeasca dosarul cu urmatoarele documente:
1.cerere de insciere ( tip ) dupa modelul afisat;
2.copie xerox dupa BI/CI;
3.copie xerox dupa actele de studii-legalizate ;
4.cazierul;
5.curriculum vitae;
6.recomandare de la ultimul loc de munca;
7.adeverinta medicala din care sa rezulte ca solicitantul este apt pentru a munci pe post;
Mentiune: actele prevazute la punct. 2 ,3 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor.
Documentele solicitate se indosariaza in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi depus si inregistrat la secretariatul unitatii pana la data de 25 NOIEMBRIE 2011.
Concursul se va desfasura la data de 21.12.2011 , ora 9 la sediul Scolii cu cls. I-VIII Corbi P.J, com. Corbi, jud.Arges.
ANUNT

Scoala Corbi P.J scoate la concurs:
postul de profesor informatica (14 ore) in data de 20 DECEMBRIE . Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
– sa fie cetatean roman;
– sa aiba varsta minima reglementata de prevederile legale;
– sa aiba capacitate deplina de exercitiu, o stare de sanatate corespunzatoare postului pe care candideaza, atestata pe baza adeverintei eliberata de medicul de familie;
– sa indeplineasca conditiile de studii ;
– sa nu fi suferit vreo condamnare definitiva pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie ,care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Candidatul trebuie sa intocmeasca dosarul cu urmatoarele documente:
1.cerere de insciere ( tip ) dupa modelul afisat;
2.copie xerox dupa BI/CI;
3.copie xerox dupa actele de studii-legalizate ;
4.cazierul;
5.curriculum vitae;
6.recomandare de la ultimul loc de munca;
7.adeverinta medicala din care sa rezulte ca solicitantul este apt pentru a munci pe post;
Mentiune: actele prevazute la punct. 2 ,3 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor.
Documentele solicitate se indosariaza in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi depus si inregistrat la secretariatul unitatii pana la data de 25 NOIEMBRIE 2011.
Concursul se va desfasura la data de 20.12.2011 , ora 9 la sediul Scolii cu cls. I-VIII Corbi P.J, com. Corbi, jud.Arges.

Persoana de contact: Secretariatul Scolii Corbi tel: 0248/580010

 

PROBE DE CONCURS PENTRU
OCUPAREA POSTULUI DE
CONTABIL-SEF (0.5 NORMA)

1.Proba scrisa
2.Proba practica
3.Interviu

BIBLIOGRAFIE COMUNA:
-Legea 1/2011-Legea educatiei nationale;
-Legea 53/2003 –codul muncii actualizat
BIBLIOGRAFIE SPECIFICA:
-Legea contabilitatii 82/1991, actualizata;
-Legea 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj;
-Legea 273/29.06.2006-privind finantele publice locale, publicata in M.Of. 618/18.07.2006;
-Legea 500/2002 – Legea finantelor publice cu modificarile si completarile ulterioare;
-OMFP 1917/12.12.2005 – norme metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice. Plan de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia publicat in MO nr 1186/29.12.2005 OMFP 2186/2009 pentru Aprobarea Normelor privind organizarea si arhivarea elementelor de activ si de pasiv
OMFP/ 522/2003 pentru aprobarea normelor metodologice generale referitoare la controlul financiar preventiv
H.G 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe
-Legea 53/2003, Codul Muncii, republicat 2011;
-OUG 15/2008 privind cresterile salariale ce se vor acorda in anul 2008 personalului din invatamant;
-Legea 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
-Legea 263/2010 -legea pensiilor actualizata 2011;
-HG 257/2011 norme de aplicare a prevederilor Legii 263/2010 privind sistemul unitar de pensii.

Proba practica
-utilizarea calculatorului
-intocmire stat plata conform programului EDUSAL

Proba scrisa-orele 9.00
Proba practica-12.30
Interviu-13.30

DIRECTOR:
PROF. BUCELOIU-POPESCU LIGIA

PROBE DE CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE SECRETAR DEBUTANT S

1.Proba scrisa
2.Proba practica
3.Interviu
BIBLIOGRAFIE

-Legea 284/2010 Lege cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
-Legea 285/2010-prvind salarizarea in anul 2011 a personalului platit din fonduri publice
-Legea 63/2011 privind incadrarea si salarizarea in anul 2011 a personalului didactic si didactic auxiliar din invatamant;
-Legea nr.1/2011
-Legea 53/2003, Codul Muncii, republicat 2011;
-OUG 15/2008 privind cresterile salariale ce se vor acorda in anul 2008 personalului din invatamant;
-Legea 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
-Legea 263/2010 -legea pensiilor actualizata 2011;
-HG 257/2011 norme de aplicare a prevederilor Legii 263/2010 privind sistemul unitar de pensii.

PROBA PRACTICA

-tehnici de secretariat –tehnici de operare calculator,metode de completare si gestionare a documentelor de secretariat;
-salarizare, incadrare personal didactic,didactic auxiliar si nedidactic.

Proba scrisa-orele 9.00
Proba practica-12.30
Interviu-13.30

DIRECTOR:
PROF. BUCELOIU-POPESCU LIGIA

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s